kopirovani velkych souboru

Karel Charousek char.konf na cscargo.cz
Pátek Únor 15 15:43:26 CET 2008

Nevim cim pristupujete z linuxu k novellovskemu disku ?ncpfs?
Muze byt treba problem v ncpfs, ze neumi pracovat s 2GB+ soubory ( mohlo
by to jit overit na google nebo kdovikde )

Dale jeste pouzivate pojem nfs ( NFS != novell )

Jinak na M$WIN to muzete rozdelit nasledovne, pokud mate cygwin, tak
split ( viz. man split) nebo pouzit napr. total commander
a na cilovem linuxu se provede spojeni cat cast1 cast2 ... castn > vysledek

Jinak jeste nevidim duvod proc by to nemelo jit zkopirovat z M$WIN
pomoci WinSCP na ten linux.

K.