Problém s SQLgrey

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Únor 16 22:40:16 CET 2008

Ahoj, mám problém rozchodit SQLgrey na Gentoo. Při spuštění si má v databázi
vytvořit nějaký tabulky, ale to se nikdy nestalo. Přitom jsem zkoušel jak
vytvořenýho uživatele speciálně pro SQLgrey tak roota, kterej ty práva
zaručeně má. Databáze je MySQL, v logu je vždy tohle:
sqlgrey: dbaccess: warning: couldn't do query: CREATE TABLE from_awl
(sender_name varchar(64) NOT NULL, sender_d
omain varchar(255) NOT NULL, src varchar(39) NOT NULL, first_seen timestamp
NOT NULL, last_seen timestamp NOT NULL, PRIMARY KEY (src, s
ender_domain, sender_name)): , reconnecting to DB
Podle té chyby bych usuzoval, že uživatel na to nemá práva, ale to je
nesmysl.
Zkoušel jsem verzi 1.7.4 a 1.6.7, ale ani ťuk. Na internetu jsem žádnou
konstruktivní radu taky nenašel. Pokud by někoho napadalo, kde může být
problém, byl bych rád za pomoc...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death