RE: Problém s SQLgrey

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 17 14:32:09 CET 2008

Ve finále jsem zkusil zadat ten chybový příkaz ručně (přihlásil jsem se do
SQL jako uživatel sqlgrey). Když jsem to tam zadal celý, tak to na mě
vybaflo nějakou chybu s délkou příkazu nebo co. Tak jsem to tam zadal po
částech. Nakonec sqlgrey do databáze viděl, ale pořád se objevovaly chyby s
přístupem do ní, tak jsem se naštval a nainstaloval postgrey, který okamžitě
začal fungovat. Bohužel používá svoji databázi, takže člověk nemá tak
snadnou kontrolu jako u MySQL.
Tipuju, že problém je v nějaké nekompatibilitě balíčků, asi něco s perlem...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death