RS232 sniffer

Jan Fuchs fuky na sunstel.asu.cas.cz
Neděle Únor 17 15:58:29 CET 2008

Zdravim,
existuje nejaky "standartni" RS232 sniffer nebo si ho musim udelat? Je
mi divne, ze jsem nic podobneho v Debianu nenasel nebo se pletu? Vsechny
projekty co jsem nasel jsou mrtve a zemrely jiz v davnych dobach. Nebo
pouzivaji vsichni nejaky "figl", ktery obchazi neexistenci podobneho SW.

Dekuji za pripadne nasmerovani spravnym smerem.

        S pozdravem Jan Fuchs

--

*   _    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *