RS232 sniffer

Jan Fuchs fuky na sunstel.asu.cas.cz
Neděle Únor 17 22:59:27 CET 2008

Zdravim,
diky za tip. Jestli jsem neco neprehlednul, tak si pod pojmem RS232
sniffer predstavuji neco podobneho jako Ethereal tj. tise posloucham co
se deje na definovanem zarizeni, ale nekradu zadna data a toho jsem
jaksi s jpnevulator nedocili. Ten pouze "ukradl" vse co jsem pres jiny
program na TTY poslal a pak jeste "ukradl" odpoved, takze tezko
odposlechnu komunikaci nejakeho programu, kdyz ho nenecha pokecat.

Predstavuji si to asi takto.

    - vytvorim si virtualni seriovy port
    - pustim program jehoz komunikaci chci odposlechnout na tento
      virtualni seriovy port
    - virtualni seriovy port mi vse preposle do souboru a na skutecne
      TTY a naopak vse co prijde ze skutecneho TTY opet zaloguje do
      souboru a zaroven preda vse programu, ktery si s nim povida, nikdo
      nic nepozna, ale ja budu mit absolutni prehled co se deje vcetne
      odposlechu nastaveni parametru TTY atp.

Zkratka neco jako ComSpy pro Windows:

    http://www.slunecnice.cz/sw/comspy/

        S pozdravem Jan Fuchs

--

*   _    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *