Net-SNMP vrací nesmysly o poc(tu pr(enesených bajtu*

Jan Krajdl spm na hellmachine.klfree.net
Čtvrtek Únor 21 07:42:25 CET 2008

Ted jsem zkusil iptraf a ten hodnoty ukazuje ok...
Mrtg ty hodnoty z rrd bere, ale musi je tam napred ulozit a ty bere ze snmp (dokonce rrd to pak umi i prumerovat samo).. Sedi to i podle configu z mrtg.. Akorat ze snmp vraci nesmysly :(
--
Jan Krajdl