Urceni i-node

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Únor 21 11:45:41 CET 2008

Dobry den preji,

> To me taky napadlo, ale nikdy jsem to nedelal a nevedel jsem jak potom zavolam
> defaultni fci stat abych mohl ostatnim volanim vracet spravne hodnoty.
> Ted me napada, ze by to mohlo jit pres dlopen("libc")/dlsym("stat").
> Jde to tak nebo se to resi jinak?

to je asi nejjednodussi cesta. Jen pozor na to, ze glibc ma symboly verzovane,
takze asi budete muset misto statu predefinovavat `stat na GLIBC_x.y'. Nejlepsi
bude podivat se programem `readelf', jake presne symboly binarka pouziva.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"A semicolon. Another line ends in the dance of camel." -- Kabir Ahuja