Intel Corporation|PRO/Wireless 3945ABG (ipw3945)

Petr Silvek enopetr na gmail.com
Pátek Únor 22 08:58:57 CET 2008

DD,

jen pro info:

mam Dell Inspiron 6400 kde je Broadcom WiFi (v linuxu s modulem bcm43xx).
System je Kubuntu 7.10.

Doma mam pro pripojeni Ovislink AirlIve WT200R Turbo-G (router s WiFi)

Nejdrivem jsem mel s normalnim modulem bcm43xxx problem. Byl tam
packet loss, kdyz jsem sel do kuchyne (pres jednu mistnost od AP) sila
signalu byla bidna.

Zkusil jsem pouzit fwcutter, ale ten neumel vymamit nejnovejsi
firmware z Windows .sys souboru, pry kvuli nove verzi .sys souboru.

nakonec jsme pouzil ndiswrapper a ten zafungoval bezvadne. Broadcom se
prepnul do 'g', po byte uz nemam problem a vse funguje bezvadne.

Rate na eth1:

eth1   4 available bit-rates :
          6 Mb/s
          9 Mb/s
          12 Mb/s
          18 Mb/s
          Current Bit Rate=54 Mb/s

eth1   IEEE 802.11g  ESSID:off/any
          Mode:Managed  Frequency:2.412 GHz  Access Point: Not-Associated
          Bit Rate:54 Mb/s   Tx-Power:32 dBm

Ke konfiguraci site pouzivam network-manager v KDE.
kdekoliv jsem a je tam nejaka sit WiFi, network-manager mi hlasi, jake
jsou a zda jsou zamcene nebo ne.

Ovsem zaznamenal jsem problem, kdyz jsem se chtel pomoci WiFi s
ndiswrapperem pripojit k AP AirPort od Apple.
Kdyz jsem pak pouzil bcm43xx modul, AirPort se mnou zacal mluvit.