apache2 a tisice konfiguracnich souboru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Únor 22 18:36:53 CET 2008

On Fri, Feb 22, 2008 at 09:19:08AM -0800, Lizard wrote:

> A ano.. vim o existenci:
> http://httpd.apache.org/docs/2.2/vhosts/mass.html
> ale podle vseho nesplnuje moje pozdavaky.

Jeste me napada rozdelit hostingy na dve kategorie
1. bez uprav
2. s konfiguracnimi zmenami

Pres vhost.map namapovat kategorii 1. Zbytek normalne pres
virtualhosty v samostatnych souborech.

> Takze kde je muj problem:
> - jde o to ze kazdemu uzivateli povolujeme/zakazujeme urcite php
> funkce (defaultne jsou nektere zakazany a na pozadani povoleny) v
> konfiguracnim souboru vhosta skrz php php_admin_value, php_admin_flag,
> php_value sendmail_from a php_admin_value sendmail_path.
> Zkratka potrebuji mit v jistem smyslu unikatni konfigurace per-vhost
> pro takto velke mnozstvi vhostu.
>
> Resil jste nekdo neco takoveho?
> Ona prace s takhle nafouknutym indianem, co jeste startuje skoro 2~5
> minutn, neni nic pekneho.

Zajimalo by me, jestli se cas vyrazne zkrati, kdyz ty soubory
concatenujete do jednoho velkeho?

-- Dalibor Straka