Mojebanka Mandriva x86-64

Petr Voralek nazir.cz na gmail.com
Neděle Únor 24 15:57:43 CET 2008

   Hell-o!

  On 02/24/2008 01:03 PM, *honzarezna* wrote, and I quote (in part):

> Zdravim vsechny, poradite? Zkousel jsem u brachy banku. Prestoze jsem
> mel nainstalovanou Javu 6.0, Firefox tvrdosijne trval na tom, ze v
> pluginech zadna Java neni a banka to hlasi take. Zkousel jsem to

  Současná (u té následující by to *snad* již mělo být jinak) 64bit
verze javy (JRE) od sunu neobsahuje plugin pro webové browsery.
Buď do té banky přistupujte přes konqueror (který se s tím vypořádá i
bez pluginu, stačí samotná amd64 java), nebo si zaflákejte systém 32bit
balíčky (jak javy, tak firefoxu a závislostí).

--
    Petr Voralek	(JabberID:nazir na jabber.cz)

... "None of the Above" for President.