Dotykovy display ELO

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Únor 25 15:54:07 CET 2008

13.11.07, Pavel Machek <pavel na ucw.cz>:
> On Thu 2007-07-19 12:41:52, Lukas Vana wrote:
>  > Tak se mi to povedlo zprovoznit s ovladacem evdev. Mys se uz necuka
>  > vpravo dole, ale reaguje na dotyk a jezdi po monitoru. Ve smeru vlevo a
>  > vpravo je to ok, ale nahoru a dolu je to naopak: prstem jedu nahoru a
>  > mys zdrha dolu.
>  > Nevi nekdo, jak to donutit, aby se to chovalo normalne?
>

> Pridat minus do evdev.c? :-).
>

>  --
>  (english) http://www.livejournal.com/~pavelmachek
>  (cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html

Mám dojem, že touchscreen je potřeba nejdříve zkalibrovat. Používal
jsem tyhle touchscreeny jen pod windows, takže to bylo jednoduché,
použil jsem kalibrační program od výrobce. Nejsem si úplně jistý, ale
mám dojem, že u některých touscreenů je kalibrace uložena v tom
zařízení :-) Ale nevím, jestli je to tento případ, prošlo mi rukama
více typů a výrobců.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec