Oprava LVM

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Únor 25 15:58:12 CET 2008

Ahoj,

On Mon, Feb 25, 2008 at 10:48:16AM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Nevím, jestli je dobrý nápad dávat LV přes celé disky.
> Těch pár sektorů imho nestojí za potíže s tím spojené.

Ted uz vim, ze je to blbost. Zdalo se mi jednodussi eliminovat chybu
v partition jejim uplnym vyrazenim. Neuvedomil jsem si, ze prepsani mbr
je pravdepodobnejsi nezli pripadna chyba. Jeste, ze jsem se poucil doma.

> pvcreate --uuid ... --restorefile ...
> vgcfgrestore  (za předpokladu, že máte nějakou zálohu)

Nemam ;-), Daji se nejak vydojit data jinak? Na netu jsem toho moc
nevykoumal. Muzu si s tim hrat a prisel jsem jen o nedulezita data.
Bud zrekonstruovat prvnich 512 rucne, nebo zahodit dva disky a nechat
jen treti, ktery byl pridan jako 740GB partition.

Diky moc za rady,
-- Dalibor Straka