VT6421 SATA radic - errory, strasne pomale vse

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Úterý Únor 26 08:14:32 CET 2008

Petr Stehlik napsal(a):
> Zdar,
>
> do KT400 stroje se dvema PATA disky na onboard radici jsem pridal Delock
> PCI 2xSATA+1xPATA radic a na to zapojil dalsi 2 400 GB SATA-I disky. Nad
> temi SATA jsem spustil SW RAID 1 a zacal se moc divit:

Silně mi to připomíná jeden levný řadič (280 Kč), který měl podobné
osazení. Nemá náhodou jeden sata konektor blízko plechové záslepky
(lízátka), druhý až na konci plošňáku  a třetí přímo v záslepce
vyvedený ven jako externí? Mě v tomto řadiči jel disk jen v tom sata
konektoru na konci - pokud jsem stejnou sestavu disku a kabelu připojil
na konektor blízko záslepky, tak fungoval s chybami a velmi pomalu.
Bohužel, neměl jsem možnost ověřit , jetsli je to problém jednoho kusu
nebo typu. externí konektor jsem nezkoušel.
Na destičce je čip VT6421A, na plošňáku označení "SA221OP ver 1.2"
řešení bohužel nemám :-(

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz