OpenVPN bridged and routed

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Středa Únor 27 11:33:37 CET 2008

> potreboval
>
> A fakt nezbytne? K cemu?
>
> Pokud vim, tak Wokna komunikuji v LAN po TCP/IP uz drahne let
> a co potrebujete, je inzerce sluzeb. A tu podporuje jak
> Samba, tak OpenVPN pod nazvem WINS.

No ja s tim zacinam, tak jsem predpokladal, ze to bude lepsi. Potrebuju mit stejnou funkcionalitu PC pres VPN, jako maji, kdyz jsou uvnitr. Veskere sluzby AD. DHCP, pristup k file serverum, synchronizace offline files, redirect folders, atd. Chapu, ze jsou to Windows veci a sem to nepatri. Ale nebyl jsem si jisty, jestli to bude fungovat i pres routed. No vyzkousim to ve vmware. Uvidim.

Honza