Nabidka zamestnani - PHP - Londyn

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Středa Únor 27 15:38:31 CET 2008

Spis mi slo o reakce typu: Posilam CV :)
Neprijde mi nesmyslny natoz to lze vylozit nekolika zpusoby. Kazdopadne ja to
nepsal, dostali jsme to prideleno z HR.

Poslal jsem to do konference, protoze mam zajem o kvalifikovaneho kolegu.
Prece jen bych nerad dostal nejaky jelito co bych musel vodit a rucicku a
makat za dva. Delame spoustu veci z prikazove radky, coz odpovida nature
mistnich.

hezky den preji

Pavel Benisek