Vhodny ftp server

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Únor 28 15:57:43 CET 2008

Zdravim,

> Potrebuju vybrat ftp server, ktery bude splnovat urcite parametry.
>
>     *   ma zaznamenavat kompletni logy + inteligentni system, na jejich
> analyzu a prohlizeni  {idealne webovy vystup}

na analyzu s uspechem pouzivam Logwatch. Je to konfigurovatelne a muzete jej
pomerne dost ohnout. umi html vystup a prijde mi i pomerne rychly. Nemusi
nutne zasilat vystum na email. Podporuje spousty sluzeb, ale je urcen
primarne na offline prohlizeni. Na online statistiky by to asi bylo moc
pomale. Samozrejmne neresi ssl, ale to jde v httpd serveru ze?

>     *   inteligentni sprava uzivatelu  {bohate staci v konzoli, ale ne
> tak, jak to mam napriklad nyni, kdy mam nasazene vsftpd a musim pres
> konzoli vkladat uzivatele primo do db, je to zbytecne slozite a
> neflexibilni}
netusim

>     *   konfigurovatelnost
ano
>     *   moznosti rozsireni
ano, ovsem zalezi co si pod pojmem rozsireni predstavujete

Jinak pokud chcete mit vsechno soucasti ftp serveru tak jste asi na spatnem
OS. Metoda "vsechno umi vsechno"  je domenou Windows aplikace. V GNU/Linuxu a
pribuznych OS je  obvyklejsi slozit si funkcnost pomoci vice specializovanych
nastroju.

Hezky den

Pavel Benisek