odesilani vlaken apache pres neco jineho nez apache

Michal Krajčírovič konference na kraja.net
Čtvrtek Únor 28 18:32:03 CET 2008

Ahojte,
omlouvam se za blby predmet, ale presne vystihuje co chci:-)
Mame nejaky server, ma vypnuty keepalive, bezi tam apache, denne odbavi cca
3-4 milionu stranek.
Problem je ze ve spickach je dost pomaly. Vypozoroval jsem, ze to nastava ve
chvili kdy apache odesila moc pozadavku naraz, lidove receno - ve server
statusu je moc W. Kdyz se W zmeni na C a pak na _, tak to bezi v pohode, ale
jakmile je tam par desitek ci stovek W, tak je problem.

Nelze cachovat stranky, protoze vetsina dotazu bohuzel jde na vyhledavani,
ktere je proste necachovatelne.

Otazka tedy je, jestli je nejaka moznost to vlastni "odesilani" delat pres
neco jineho nez apache? Treba nahodit php v lighttpd je bezva, nicmene je
pro nas hodne klicova podpora .htaccess, se kterou se, alespon co jsem cetl
muzu kdekoli jinde nez v apache rozloucit. Myslenka je ale takova, ze by
apache neodesilal pomalym navstevnikum, ale rychlemu lighttpd a az to by
posilalo pomalym navstevnikum, tedy tech "W" by v apache viselo minimalne a
vetsinu by drzelo lighttpd, ktere by ji asi mohlo drzet relativne bez
problemu.

Da mi nekdo tip, jak na to, ev. cim na to?

Diky moc vsem, @KRAJA