odesilani vlaken apache pres neco jineho nez apache

Filip Krejci krejcif na gmail.com
Čtvrtek Únor 28 22:23:39 CET 2008

Podle me moc nejde o pomalost navstevniku, ale o to ze cim vetsi je
konkurence, tim delsi je zpracovani requestu a tim vice W statusu.

Spis by pomohl dalsi server s apachem a balancovat to napriklad pomoci
vice DNS zaznamu. Nebo lepsi CPU, pokud to jde.

Filip