Jak pripojit novy NFS server pod existujici NFS server bez sahnuti na klienty?

Čtvrtek Únor 28 23:39:21 CET 2008

On Thu, 28 Feb 2008, David Michal wrote:

> /storage/vm     *(insecure_locks,sync,rw,no_wdelay,no_root_squash)

No File Security?

> Idea je takova, ze klienti nyni uvidi export ze storage1 v jiz
> namountovanem adresari /mnt/storage/vm1
>
> Jenomze pokud na serveru storage1 vytvorim nejaky obsah tak ho spravne
> vidi pouze server storage, ale ne klienti.

Problém je v tom, že exportování /storage/vm nevede k automatickému a
transparentnímu exportování /storage/vm/vm1. Zkuste hledat nohide
v exports(5).

Svého času taky linuxové nfsd kladlo odpor (celkem pochopitelný) při snaze
reexportovat fs z jiného NFS serveru.

> Zajimave, ze kdyz jsem zkousel vytvorit obsah z klienta tak
> neprotestoval a novy soubor vytvoril. Ale tento novy soubor neni videt
> ani na storage1 ani na storage.

Pravděpodobně je v souborovém systému /storage/vm někde v místech
schovaných mountpointem /storage/vm/vm1.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /