Jak sledovat udalost udalost prihlaseni uzivatele?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Únor 29 15:14:48 CET 2008

On Fri, Feb 29, 2008 at 11:02:32AM +0100, Pavel Vedral wrote:
> Zdravim vas,
>
> Nemohl byste me nekdo navest na nejaky navod jak si ohlidat, ze se k linuxovemu serveru prave někdo prihlasil?
> Reseni typu
> tail -f /var/log/secure | grep "Accepted password" | mail ....  mi nevyhovuje, protoze nefunguje, prekvapive ;-).

pokud se tam loguji na shell, tak treba v /etc/profile vykonat
prikaz, ktery vam to oznami.

pripadne ssh umoznuje, pri logovani klicem, vykonat nejaky prikaz. kdysi jsem
to zkousel. konfigurace je v authorized_keys pred kazdym klicem. dokumentace
je v manualove strance.

mk