Jak sledovat udalost udalost prihlaseni uzivatele?

Radek Kádner radek.kadner na gmail.com
Pátek Únor 29 16:13:58 CET 2008

Pokud zpozdeni do minuty vyhovuje, pomuze cron a log o prihlaseni.
Pokud je treba reagovat hned, je dobre opravit shell po spusteni napr.
tak, ze zapise do sql a jiny (napr. z init pousteny progam pod vhodnym
uzivatelem) pak muze sql kontrolovat a na udalost reagovat.