traffic shaping na vice rozhranich, pripadne s pomoci vlan

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Únor 29 23:02:41 CET 2008

Petr Simek píše v Pá 29. 02. 2008 v 16:51 +0100:

> Pokud pouzijete vlany tak ty interfejsy stejne budou dva -
> eth1.vlan1 a eth1.vlan2

ale jeste tam bude ten fyzicky eth1, pres ktery mozna tecou vsechna data
(iftop mi to tak aspon ukazoval). Tak me napadlo, jestli by se to
nechovalo jako IMQ a nepomohlo mi to pro to shapeovani pres vice
interfacu.

Petr