ogg - 6 kanalu a stereokarta

PM _pm na post.cz
Středa Leden 2 20:11:49 CET 2008

Petr Tomasek wrote:

> No, 6-kanálovy je bezesporu. Je ale otazkou, co jednotlive kanaly znamenaji.
> Tj., jedna-li se o "5.1", nebo o neco jineho....

	Původně to byl zvuk ac3 5.1. Ten se převedl na wav a z wavu do ogg.
Výsledek se dostavil v podobě 6-kanálového ogg.
	Naštěstí lze ac3 5.1 převést na stereo wav a z něj pak do ogg. Tak jsem
to pro tentokrát i vyřešil. Ale kdybych měl už jen ten 6-kanálový (nebo
jinak vícekanálový) ogg, tak jsem v koncích. Přehrát bych to neuměl,
smíchat taky ne (leda snad rozebrat na stopy a po dvojicích postupně
míchat na mono ...). Proto se pídím po nějakém parametru ogg123, který
by to pomohl přehrát.

Petr