PalmOS -> Linux/n770 - tipy pro migraci

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Leden 3 11:25:41 CET 2008

Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:

>        Videl jsem ze existuje emulace PalmOSu. Je to realne pouzitelne?

S n770 nemam skusenosti, ale toto som kedysi riesil, ked som z Tungsten C
prechadzal na Yopy. POSE je velmi dobry
emulator (aj ked emuluje len klasicke motorola palmy, t.j. display 160×160),
ale funguje len pod intelom - skusal som ho skompilovat pre ARM, po
dlhom boji sa mi napokon podarilo kompilator presvedcit (endianess), ale
vysledok nefungoval.
Fungoval mi copilot, ten ale bol veeeelmi pomaly a emuloval len nejaku
velmi staru a obmedzenu verziu palmu (detaily si uz nepamatam, 1.0 nieco
alebo tak), takze nic z programov co som bol zvyknuty pouzivat tam
nesli.

Tieto informacie su tak 2 roky stare, mozno je situacia uz ina.

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |