PalmOS -> Linux/n770 - tipy pro migraci

Simon Brandejs simon na Cesa.cz
Čtvrtek Leden 3 13:20:46 CET 2008

> - PIM aplikace (PalmOS je ma fakt dobre).
> 	Nainstaloval jsem (zatim nezkousel) na gpe-pim. Existuje
> nejaka moznost jak premigrovat i data (kalendarove udalosti,
> todo-list, kontakty) ? Existuje nejaka desktopova aplikace, pomoci
> ktere bych mohl PIM veci synchronizovat se stolnim pocitacem?
> 	Jpilot byl fakt dobry.

nevim

> - prehravac hudby: na PalmOSu pouzivam AeroPlayer. Potrebuju od toho:
> 	- podporu Ogg/Vorbis
> 	- podporu vice playlistu, nejlepe nejakych .m3u, at to muzu

ogg je k nahrani jako kodek ... nekde na maemo org najdete ... apt
zdroj
> psat ve vimu a ne klikat pres menu

psat ve vimu -))) asi v pohode ale jen pres ssh odjinud nebo pres BT
klavesnici ... pouzivam ... jinak vim .. je opet nekde na maemo.org

jinak spustite xterm (osso-xterm) a v nem vim a konejte co je libo ...

> 	- podporu nahodneho prehravani
umi defaultni player
> 	- pokud mozno tlacitkove ovladani - pouzivam to i jako

-))) hmmm... jde to .. ale na osd je to asi lepsi ...

> prehravac v aute, takze se nemuzu divat co zrovna je na displeji
> - spoustec aplikaci - existuje nejak moznost pridat si oblibene

> aplikace nejak na plochu, at se aspon nektere veci daji spustit
> "poslepu" bez stylusu?

aplikace se jmenuje IDEA..

> - uloziste hesel (pouzival jsem GNU Keyring)

existuje.. ale jmeno uz nevim ...  ... viz maemo.org ja  tohle mam
centralne .. a kdyz potrebuju
tak si z te nokie sshckem odskoczim ...

> - knihu jizd pro auto (AutoBase) - aspon neco co spocita spotrebu na
> 	jednu nadrz a podobne.

netusim

> - japonsky slovnik - PAdict je asi nejlepsi slovnik co jsem potkal,
> 	vcetne desktopovych.

netusim

> 	Videl jsem ze existuje emulace PalmOSu. Je to realne
> pouzitelne?
>
> 	Plus dalsi veci ktere bych ocenil:
>
> - jabber klient

jo gaim + jeho connector pro jabber
> - SIP telefon
-( tak nejak ... existuje gtalk coz je sip ...
aaale ... tak  nejak .. jsem ztratil trpelivost ...

> - prehravac videa (dival jsem se ze existuje mplayer, je to to co
> chci?)
to netusim co chcete ... ja ho pouzivam ...

> - zalohovani: jak se takova vec zalohuje, abych byl schopen to obnovit
> 	i po uplnem premazani nebo i na jinem kusu hardwaru?

zazalohovat apt. resource ...  a list ...
uzivatelska data se daji zalohovat z gui ...
ale rsync je rsync -)))
a scp je scp ... -)))

> - SSH: openssh nebo dropbear?
??? ja radeji openssh

> - terminal?
osso-xterm

> - ceska klavesnice?
-(( OnSreen .. jde to ale dre to ... pouzivam BT od nokie a  pomaham si
pres xmodmap

> - japonska klavesnice?
netusim

> - file manager?
vestavena ludra lina .. gnomovita (to je ftip) .... a jde je i mc ..
treba -)))

> 	Diky,

neni za co -)))