ospfd (quagga) Vyřešeno

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Leden 3 15:02:07 CET 2008

Tož už mi to chodí. Problém byl skutečně ve stub zóně.
Podle manuálu stub zóna znamená, že se nepřijímají  routy z externích
systémů. Bohužel mezi to patří i statické routy. Stub zónou si vytvoříte
zcela izolovanou síť uprostřed jiného dynamicky routovaného prostředí.
Alespoň mně se to tak chová.
  Pokusy s redistribute a přidání sítě, kam vede default-route, byly už
zoufalé pokusy. V konfiguraci stačí:
router ospf
  network 192.168.0.0/16 area 0.0.0.64
  ospf router-id 192.168.68.1
  default-information originate metric-type 1

Vycházet z dokumentu http://www.cisco.com/warp/public/104/21.html
asi nebylo to pravé.
Děkuji za pomoc.

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.