Lstroke (Fedora, Gnome, ...?)

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 3 15:13:54 CET 2008

Dobrý den,

mám poněkud obstarožní Fedoru 5, na ní Gnome a mám problémy s
přeškrtnutým L. Mělo by se dát napsat pomocí Compose+l+-, ale nenapíše
se. V Gnome terminálu se nenapíše nic, v xtermu a v Emacsu to funguje a
v Seamonkey se místo toho napíše libra (a Seamonkey mě pak nutí odeslat
zprávu v UTF-8). Když v Gnome terminálu pustím xev, vypíše se mi správně
přeškrtnuté l. Používám kódování ISO-8859-2, a když terminál přepnu do
UTF-8, tak se mi taky napíše libra (ale ostatní písmenka jsou zmršená).
Nevíte, jestli je to nějaký známý bug, nebo nedokážete poradit, co s tím?

$ locale
LANG=en_US
LC_CTYPE=cs_CZ
LC_NUMERIC="en_US"
LC_TIME=en_AU
LC_COLLATE=C
LC_MONETARY="en_US"
LC_MESSAGES=en_US
LC_PAPER="en_US"
LC_NAME="en_US"
LC_ADDRESS="en_US"
LC_TELEPHONE="en_US"
LC_MEASUREMENT="en_US"
LC_IDENTIFICATION="en_US"
LC_ALL=

H.S.
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical