Micro Focus Cobol verze 4.1.30 na 64bit systemu

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Leden 8 19:01:18 CET 2008

M. Foltýn napsal(a):
> Petr Šobáň napsal(a):

> všechny compat knihovny jsou pochopitelně nainstalované. i tak dík

Pokud ten program vyžaduje starší knihovny tak se podívat po starých
compat balíčkách z předcházejících verzí.

(Jsem pro jeden program používal na RH7.x compat balíčky z RH6 které
byly pro kompatibilitu s RH5.x)

Ale spíš bych taky vyskoušel zda nepotřebuje starší kernel, prostě
chtělo by to podrobnější informace co ten program potřebuje.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |