Vysledovani spamera

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Leden 9 13:46:07 CET 2008

On Wed, 9 Jan 2008, Michal Zila wrote:

> nerobim s postfixom, ale predpokladam, ze pri kazdom neregulernom (nad
> limit) spojeni vracia pouzivatelovi chybovu hlasku. Pri vysokom pocte
> sojeni a velkej sieti by som si dvakrat rozmyslel ci nieco take zapinat.

Tady je priklad konfigurace pro postfix :

smtpd_client_event_limit_exceptions = IP.IP.IP.IP 127.0.0.0/8 dalsiIPneboSITE
smtpd_client_connection_rate_limit = 60
smtpd_client_message_rate_limit = 60
smtpd_client_recipient_rate_limit = 100

Prvni radek rika kterych stroju se to limitovani netyka, druhy kolikrat se
smi pripojit na port 25 za minutu, treti kolik zprav smi predat za minutu,
treti, kolika prijemcum za minutu muze posilat zpravy.

Pocita se to pro jednotlive IP klientu.