NetFlow analyzator

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Čtvrtek Leden 10 13:20:49 CET 2008

Dekuji za tip. ntop jsem zkousel a jsou tam zajimave udaje i celkem prehledne. Nenasel jsem tam sice nejakou rozumnou "kustomizaci" vzhledu, ale budiz. Nezjistil jsem ale jak se dostat na historicka data starsi nez jedna minuta. Bud tam nejsou nebo to neumim. A ty me zajimaji take. Nechal jsem ntop bezet zkusebne pras noc a v grafech jsou prenosove spicky, ktere nevim co znamenaji a chtel bych si je zanalyzovat. V ntop to ale neumim.

         Michal Jezek

http://search.atlas.cz/