NetFlow analyzator

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Čtvrtek Leden 10 13:34:26 CET 2008

Dik za tip. Na caligare jsem se take dival. Blbe na nem je ale cena. Potreboval bych enterprise edition a za tu chteji 80 tisic. To by me vysel levneji ten Orion. Pokud ale mate padny argument proc koupit komercni reseni tak sem s nim! Rad ho pouziju jako argument (samozrejme anonymne :-))
         Michal Jezek

http://search.atlas.cz/