=?utf-8?q?Re: Ve=C5=99ejn=C3=A1/priv=C3=A1tn=C3=AD IP p=C5=99es SNAT DNAT nejde?=

poweruser na email.cz poweruser na email.cz
Pondělí Leden 14 09:12:21 CET 2008

Dobrý den a děkuji za odpoveď.

Chceme SNAT DNAT další veřejné adresy, kterou jsme dostali, tentokrát
jen pro jeden počítač ve vnitřní síti, ale nefunguje. Příkazy, co
jsem napsal nahoře používá i sám ISP(ikdyž v mikrotiku). A proto
jsem napsal, že TO nefunguje, protože podle mých informací má. Nikde
nevidím problém. Na náš router se dá dostat jak přes naši hlavní
adresu(81.31.46.69) tak i přes tu druhou(81.31.46.70), kterou chci
právě přeNATovat na pouze jediný počítač v síti(např.
192.168.1.2, nebo je jedno na jaký IP) A TO NEJDE, ikdyž má, takže
jediný co mě napadlo, že to právě nejde JEN TAK NĚKAM NAPSAT. Ty
pravidla co udělají převod nejspíš přemůže jiné pravidlo, které
tam je. Proto bych rád požádal o radu někoho kdo má větší
zkušenosti s IPTABLES a jeho pravidly.

Takže ještě jednou.
Cíl: přes SNAT a DNAT převést veřejnou IP adresu 81.31.46.70 na
privátní např. 192.168.1.2

Použit je základní kernel 2.4. Pravidla pro převod jsou mi jasná,
viz. nahoře(ale je možné, že je v nich chyba). Rád bych převod
veškerých portů.

Díky všem kdo mi poradí(už se stím morduju a hledám informace
měsíc).