Chyba filesystemu (JFS)? Velke subory maju vzdy ine CRC/MD5

Miro Bobovsky Miroslav.Bobovsky na ives.vs.sk
Pondělí Leden 14 18:39:18 CET 2008

a v tom je linux pekny ;-)
Ze ak je problem. mas sancu to najst a opravit. Aj keby si mal klesnut na
uroven jadra .. samozrejme ze to stoji namahu ale nenarazil si na "tajomstvo
firmy".
A ver mi ze to je HODNE HODNE vela aj ked bezny clovek to neoceni.

Proste ak sa to vyskytuje nepravidelne raz sem raz tam a na inom mieste  ..
Skoro urcite je to HW problem .. a je len otazka casu kedy svoje
presvedcenie stratis a skusis tomu uverit.
Otazka je napr ci po "odmontovani" a namontovani particie sa crc nezmeni ..
(mne sa napr menilo) .. proste vedel som ze vzdy precitam nieco ine .. ale
az po par  GBjtoch .. a potom uz akoze stabilne citam to iste ale to len
vdaka cache .. preto umount a mount vycistil cache a IDE/SATA radic spravil
zase ozaj citanie ..
Ale vstko je to ozaj o HW .. mas este moznost pouzit hdparm smartctl ..
satatools a ine utility na pozretie statistik a ci nieco nerastie .. nejaky
chyba pri prenose ..
ci uz opravitelna/neopravitelna ..
mozno zly ide kabel .. ale v principe .. skoro urcite vadny HW .. je len
otazka casu kedy prides na to ktory diel ;-)

bbo