Chyba filesystemu (JFS)? Velke subory maju vzdy ine CRC/MD5

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Leden 14 20:56:32 CET 2008

Jaroslav Barton napsal(a):
> DD,
>
> další kdo by dal za HW ruku do ohně a nepočítá s tím, že se může velice
> snadno spálit?
>
> Takže HW prověřit ještě jednou nebo 2x…
>
> Pak zkusit aktuální kernel zda bude zlobit stále (to aby jsme vyloučili
> případný SW problém).

DD,

zkuste mrknout semka
http://forum.ubuntu.cz/index.php?topic=18002.0

je to jakási chybka, která se projevuje při kopírování velkých
souborů. nevím jestli to souvisí, ale pokud jsem hledal
podrobnosti, tak byla různě na googlu naznačena souvislost s tím,
že při zápisu a čtení dochází k chybám, které vyústí ve vytuhnutí.
navrhované řešení bylo přejít na x386 kernel a ujistit se, že se
pro HDD používají správné moduly.

nevím ale jestli to jakkoliv souvisí.

HTH
--