ATI Radeon 1650

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Leden 15 08:26:20 CET 2008

On Tue, Jan 15, 2008 at 06:12:31AM +0100, Kamil Kolakowski wrote:
> No ono toho reseni asi plny google neni kdyz mi predkladas reseni, ktera
> nefunguji. Zkousel sem i posledni atinacke drivery a bezuspesne.
> Takze pokud nekdo vi jak rozchodit ROTATE na ati 1650X at da vedet.

Zajimave, ze me funguji ;-). Takze Tobe nefunguji! Zkus jeste
xrandr --query
A to jak s driverem "ati" tak "fglrx" a jeste pro jistotu odzkousej
pritomnost hw akcelerace pres fgl_glxgears. Ve vystupu by se melo
objevit krom rozliseni jeste dalsi capabilities.
	Current rotation - normal
	Current reflection - none
	Rotations possible - normal left right
	Reflections possible - none
Nektere drivery rotaci vubec nepodporuji, nektere ji potrebuji povolit
nejakou option v xorg.conf.

-- Dalibor Straka