OT: chyba laptopu (was: Chyba filesystemu (JFS)? Velke subory maju vzdy ine CRC/MD5)

Jaroslav Barton djaara na djaara.net
Úterý Leden 15 15:19:37 CET 2008

DD,

u mě je jde o noname notebook (Prestigio Nobile 157, přeznačený AOpen
1557J, a i ten to nejspíš bere od někoho).

Je půl roku po záruce, takže jsem s tím smířen.