Textova tiskarna pod Linuxem

egroups egroups na centrum.cz
Středa Leden 16 12:42:42 CET 2008

Zdravim konferenci a prosim o radu,

na linux server (RHEL4) mam pres print server pripojene 3 jehlickove tiskarny EPSON DFX8000.
Nakonfiguroval jsem je jako ciste textove tiskarny,protoze,kdyz jsem tam dal prislusny ovladac,tak to tisklo v grafice,coz na jehlickove tiskarne neni to prave orechove a hlavne se ztraci vyznam,ze je to rychlotiskarna.

Problem je v tom,ze tiskne jen 59 radku na stranku.Nepodarilo se mi najit,kde mam co nastavit,abych mel radku na stranku vice (mista tam je dost).

Dalsi vec,ze obcas,pokud se poslou 2 tiskove ulohy na tiskarnu,jedna se vytiskne,pak strasne dlouho nic a pak teprve vybehne druha tiskova uloha.

Na co si dat pozor nebo kde v konfiguraci co zmenit,hlavne to radkovani?

Proste potrebuji,aby to cupsem jen proletlo rovnou na tu tiskarnu a vse ostatni si jiz ridim ridicimi kody v text.souboru,ktery pak na tu tiskarnu posilam.

Predem diky za tipy.

eGroups