Textova tiskarna pod Linuxem

egroups egroups na centrum.cz
Středa Leden 16 14:20:45 CET 2008

Diky za rady.Vyzkousim prepnuti do RAW,ale budu na miste az v patek,tak se chci podivat,co to udela a co budu muset pripadne doladit.

Jinak na dotaz,zda port uzaviram,tak je to tak,ze si otevru soubor,do nej nacpu,co potrebuji,uzavru soubor (coz probiha korektne,protoze jinak by zustala viset jiz samotna aplikace) a nasledne zavolam lpr -P fronta -l -r soubor,takze tam uz si to musi uzavirat sam linux.

Pres sambu se netiskne,takze cesta windows client-server-samba...neni tento pripad.

Co se tyce nastaveni prepinacu,tak ty se nemenili.Ty tiskarny byli jiz predtim v provozu a tisklo se z DOSu.Ted je to preklopene na Linux a tiskne se pres print server,takze to nema co docineni s nastavenim prepinacu A4...

Zrejme jsem opravdu nevhodne nastavil textovou tiskarnu a CUPS uz si to nejak formatuje a tudiz i nastavi jiny pocet radku.

Jak rikam,v patek vyzkousim prepnuti do RAW a uvidime.