Video se přehrává dvakrát rychleji

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Pátek Leden 18 14:15:49 CET 2008

Ctirad Fertr napsal(a):

> Video má 22kHz zvuk a zvukovka to neumí? Jenom hádám..

Zvuk vůbec nejede. A parametr -fps taky nepomáhá. mplayer -fps 10 je to
samé jako mplayer -fps 30.
Nemůže být problém v tom, že je to notebook a po spuštění se mi zvýší
rychlost procesoru ?
Sice jsem zkusil pustit přehrávání v době, kdy běžel na nejvyšší
rychlosti, ale bylo to stejné.
Možná bych měl zakázat zrychlení procesoru, ale nevím jak.

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.