Video se přehrává dvakrát rychleji

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Leden 18 15:58:32 CET 2008

Pavel Just <Pavel.Just na simac.cz> wrote:
> [...]

potom by mohlo pomoct -ao null

> Zvuk vůbec nejede. A parametr -fps taky nepomáhá. mplayer -fps 10 je to
> samé jako mplayer -fps 30.

mplayer ma aj parameter -speed

> Nemůže být problém v tom, že je to notebook a po spuštění se mi zvýší
> rychlost procesoru ?

pochybujem, ja s tym nemam problem

> Sice jsem zkusil pustit přehrávání v době, kdy běžel na nejvyšší
> rychlosti, ale bylo to stejné.
> Možná bych měl zakázat zrychlení procesoru, ale nevím jak.

echo performance > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_governor

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |