vytvoreni lost+found

Petr Heřman ph na lf2.cuni.cz
Pondělí Leden 21 00:09:04 CET 2008

On Sun, Jan 20, 2008 at 08:01:44PM +0100, Petr Simek wrote:

> A mate ten program na disku ? -   /usr/sbin/mklost+found

Jo, mam, v tom problem neni.
Tusil jsem, ze bude problem v tom plusu, tak jsem ho jeste zkusil escapovat
   man -k lost\+found
a nic.
Tak jsem ho zkusil dat take do apostrofu, aby ho bash neinterpretoval:
   man -k 'lost+found'
a zase nic. Moje chyba! Protoze bash neinterpretuje +, ale \ !
A man -k to hleda jako regularni vyraz, takze je nutne
to bud escapovat a navic dat do apostrofu,
  man -k 'lost\+found'
anebo to plus escapovat dvakrat:
  man -k lost\\+found
mklost+found (8)  - create a lost+found directory on a mounted Linux second extended file system

Asi jednodussi varianta je hledat s prepinacem -e (exact, nikoli regexp):
  apropos -e lost+found
- do apostrofu se davat nemusi, argument s + se neinterpretuje
(Teoreticky by se to -e melo nechat dat i za man -k, ale to se mi docilit nepodarilo)

Takze diky vsem za postouchnuti spravnym smerem!

Petr Herman