passive FTP forward problem

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Pondělí Leden 21 14:47:29 CET 2008

Dobry den,
menil jsem router, zachoval pravidla forwardu, post i pre routingu, ale vyvstal jeden problem.
Mam postrouting i SNAT jedné veřejné na jednu vnitřní ip adresu (a naopak) Ve forward mám povoleno vše.
iptables -A FORWARD -i eth1 -d $ip_int -j ACCEPT
iptables -t nat -A POSTROUTING -s $ip_int -j SNAT --to-source $ip_ext
iptables -t nat -A PREROUTING -i eth1 -d $ip_ext -j DNAT --to-destination $ip_int

eth1 - outside rozhrani, wifi
Z LAN je ven povoleno vse.

Na $ip_int sedi FTP server. Ten v ramci LAN prijima active i passive rezim klienta. Kdyz jde ale pozadavek pres router, funguje pouze aktive FTP (tcp/20-21).
V minulosti bylo na routeru SUSE 9.3, nyni je tam OpenSUSE 10.3.
Netusi nekdo, kde muze byt zakopany pes? Na toto by preci nemel mit vubec vliv conntrack.
Diky za kazdou odpoved
Honza Volesak