analyza logu apache

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Úterý Leden 22 12:46:25 CET 2008

Michal Krajčírovič wrote:
> Ahojte,
> potrebuju nejakym jednoduchym zpusobem analyzovat log apache2 tak, aby
> vyslednym produktem byl seznam useru co se prihlasili pres http autorizaci a
> mnozstvi dat, ktere stahli. Uplne super by bylo kdyby tam byly vypsane IP
> ktere se pod tim userem prihlasily.
> AWstats nechci, i kdyz jsem to nekdy videl ze uz to v tom takhle fungovalo
> (=jde to udelat). Muze to byt klidne neco v php, tech logu neni moc, radove
> jednotky MB. Nechci (nepotrebuji) grafy, jde mi jen o tabulkovy vypis.
>
> Diky za tipy.

Z hlavy nic hotoveho neznam, ale prijde mi pomerne jednoduche vytvorit
Perlovy skript, ktery precte log a to asociativniho pole (tedy v Perlu
hashe) nasype odpovidajici cisla. Nejvetsi prace bude vymyslet spravny
regularni vyraz, ktery Vam to rozseka na potrebna policka...

Pokud nejste uplny programovaci a Perlovy zelenac, budete to mit stejne
rychle nebo rychleji, nez kdybyste neco hledal a ohybal pro sve potreby.

Petr
--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě