instalace Mysql

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Úterý Leden 22 22:16:57 CET 2008

Dobrý večer.
Fedoru nepoužívám, tak jen hádám, ale poučen zkušenostmi podíval bych se na
přístupová práva k příslušnému souboru host.frm a nadřazeného adresáře.
Spouštíte s právy uživatele mysql. Dá se vyzkoušet zrušení parametru --user
mysql - jestli to poběží pod rootem tak je problém jasně v přístupových
právech.
Pak bych se podíval na velikost písmen jestli třeba nehledá mysqld soubor
host.FRM nebo tak něco - na velikosti písmen záleží.
Pokud vše selže zkuste se podívat na parametr --with-debug a zvýšit úroveň
logování, třeba v logu najdete přesnější popis problému.

S pozdravem

Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25