DHCP proxy a LTSP ...

Simon Brandejs simon na Cesa.cz
Čtvrtek Leden 24 15:42:13 CET 2008

On Thu, 24 Jan 2008 15:16:45 +0100 (CET)
Dalibor Toman <dtoman na fortech.cz> wrote:

> zajimalo by mne  - jak muze Spanning Tree Protokol ovlivnovat funkci
> DHCP ?

#-----------------------------------------------------------------
asi tak ze ... nez se stp "vykeca " a projde z
	->blocking(20)
	->listening(15)
	->learning(15)->
   cisla jsou v sec pro default diameter
tak dhcp client to zabali.. protoze nedostane zadne offer od dhcp
#-----------------------------------------------------------------
.... trosku mi tam nesedi ... ze napred dostane ip .. a potom ticho
<divokej odhad>
	vypnuta masina drzi link (wake on lan)
	a potom ho pro bootu sunda a nahodi ? ???
</divokej odhad>
na cisco .. pomuze pokud je to STP
  v konfigurace interface
	spanning-tree portfast