Vypínací obrazovka Gnome v Ubuntu

Petr Svoboda radio2 na centrum.cz
Neděle Leden 27 13:34:36 CET 2008

Zdravim
Z nejakeho nepochopitelneho duvodu se mi u odhlasovaci obrazovky v Gnome v
Ubuntu prestalo zobrazovat tlacitko Vypnout a Restartovat, mam tam jen
Hibernaci a Suspend a Log Out. PC musim vypínat přes příkaz shutdown,
nevite jak to tam dat zpet? Jaky konfiguracni soubor to ovlivnuje nebo
jestli musim preinstalovat Gnome (resit veci preinstalaci jsem doufal, ze
u Linuxu jiz nebudu muset :) ? Jinak jeste me trapi suspend. Hibernace mi
funguje, ale pri prechodu do Suspend (at uz mam nastaveno v Bious S1 nebo
S3) se nevydari, system se pokousi uspat, ale ihned se proubudi. Ale
netusim, kde se da nastavit co a jak probudi system ze spanku.
Diky za odpoved.