Rozlisení vyssi nez 1280x1024 na vseafb

luke.takka na atlas.cz luke.takka na atlas.cz
Neděle Leden 27 17:30:16 CET 2008

Dobry den,

uz dlouho se trapim, abych mel na svem LCD panelu s nativ.
rozlisenim 1600x1200 s pomoci framebufferu vesafb rozlis.
rovnez 1600x1200.  Mám amd64 a Gentoo, jadro jak z Gentoo
tak vanilla, zkousim vsechny mozne parametry, lec vic nez
1280x1024 z toho nevdostanu.  Pritom matroxfb i radeonfb
pracuji dobre, lec ja budu potrebovat prave vesafb (stran
konfliktu s novou kartou Nvidia).  Na architekture amd64
vesa-tng nechodi, jakož i uvesafb zobrazi jen cerný panel.
Nic nez obecný ovladac vesafb tedy nezbyva, framebufferu
se vzdát nechci.  Jádra zkousim nejnovejsi.  Do rozliseni
1280x1024 obecný ovladač vesafb funguje krasně, víc nedá.

Ma, prosim, nekdo zkusenost s provozem rozlisenim 1600x1200
s ovladacem vesafb, nebo je to z nejakeho principu nemozne
vubec.

Velice dekuji za pripadnou odpoved stastnejsiho uzivatele!

   RYS

http://search.atlas.cz/