4GB ram na Intel D945GCNL + C2D a Etch amd64

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Čtvrtek Leden 31 15:06:10 CET 2008

On Thu, Jan 31, 2008 at 02:18:31PM +0100, Jiri Kosina wrote:

> Ale puvodnimu tazateli slo o 64-bit system, takze tu o PAE vubec nejde.

Hmm, no priznam jsem, ze jsem to jenom tak placnul, protoze jsem si
nebyl jist, jestli se pouziva na 64b kernelu vzdy to 4-urovnove mapovani
stranek. Spise jsem chtel opravit ten omyl, ze CONFIG_HIGHMEM4G staci (u
32b kernelu) na adresovani 4GiB - nestaci, jak jsem psal (zrovna minuly
tyden jsem to videl).
PAE u 32b systemu je preci jenom rezie navic, takze pro pamet pod 4GiB
je lepe pouzit kernel bez PAE.

Zito