PAM silenost

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červenec 1 09:43:16 CEST 2008

Mgr. Motycka Jiri píše v Po 30. 06. 2008 v 17:14 +0200:
> Zdravim linuxaci.
>
> Ted resim takovou zbesilou kombinaci cyrus-imap a PAM.
> Hodilo by se mi, kdyby se uzivatel (dejme tomu qtest1), ktery se bude
> logovat pomoci imapu do sveho mailboxu mohl prihlasit pomoci inicialu
> jineho uzivatele (treba qtest2).
> To proto, ze za imap uzivatelem qtest1 bude stat nejake spolecne mailove
> uloziste na dane tema (nebude to tedy schranka fyzickeho uzivatele) a
> uzivatel qtest2 by fungoval jako spravce tohoto skladiste. Muze se stat,
> ze uzivatel qtest2 bude odejdut a nahradi ho uzivatel qtest3 a ten se
> [...]

Dle mého soudu toto půjde udělat s využitím ACL, která jsou v v Cyrus
IMAPu implementována. Stačí pouze nastavit správně práva na příslušnou
schránku (např. pomocí cyradm) a správně nastavit mail klienty, aby byli
schopni to načíst. Např. v evolution se zaškrtne ve správě účtů:
Možnosti příjmu -> Předefinovat jmenný prostor složek ze serveru a pak
uživatel vidí všechny IMAP složky, ke kterým má právo.

Pavel