Vydavatel serverovych certifikatu

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Červenec 3 14:39:00 CEST 2008

DD,

rad bych ziskal serverovy certifikat pro https server a certifikat pro
podpis souboru (overeni totoznosti vydavatele souboru). Po hledani v
CR vodach jsem trosku zmateny - napriklad I.CA a Ceska Posta nabizeji
svoji certifikacni autoritu ale browsery (Firefox 3.0, IE7) je nemaji
v seznamu korenovych CA, takze jimi vydane certifikaty maji temer
stejnou hodnotu jako kdyz si ho vygeneruju sam (uzivatel dostane
hlasku informujici o nebezpecnem pristupu ke strankam a je mu (zvlaste
v IE7 a FF3) durazne podsouvano, ze nejlepe udela pokud nebude
pokracovat).

Doporucite nekdo firmy, kde se daji rozumne nakoupit zminene
certifikaty, ktere budou podepsane nejakou CA, ktera je jiz
instalovana v beznych prohlizecich, takze klient u prohlizece nebude
otravovan hlaskou o rizikovem pristupu?

Verisign a Thawte jsou zbytecne drazi (vzhledem k tomu, ze se nejedna
o zadny on-line shop). Narazil jsem na prijemne ceny u
http://certs.ipsca.com/PRODUCTS/pricing.asp - zda se ze jejich CA je
soucasti IE7 tak Firefox 3

Diky
D. Toman